Potovanja

Špancirfest v Varaždinu: Naše pustolovščine med ustvarjalnimi uličicami in smehom malčkov

špancirfest-varaždin

Včeraj smo se podali na izlet v Varaždin, kjer smo obiskali letošnji Špancirfest. To je bila naša prva štiričlanska udeležba na tem dogodku in moram reči, da je bilo prav posebno doživetje. Lani je bila Evica še varno v trebuščku, leto pa je že sama opazovala in raziskovala!

Priprava na izlet z dvema majhnima otrokoma, skoraj triletnikom in desetmesečnico, je seveda svojevrsten izziv. Treba je misliti na vse – od plenic in prigrizkov do igrače, ki bo obdržala njuno pozornost med vožnjo. A ko smo prispeli v Varaždin, so se vsi skrbi razblinile. Mesto nas je pozdravilo s prijetnim vzdušjem, pisanimi stojnicami in glasbo, ki je odmevala iz vsakega vogala.

Sprehodili smo se po zgodovinskih ulicah, kjer so bile na vsakem koraku ustvarjalne delavnice, ulični umetniki in različni rokodelci, ki so razstavljali svoje izdelke. S Špancirfestom res zaživi celotno mesto in noro lepo je to videt!

Špancirfest

špancirfest-varaždin

Kdo še ni slišal za Špancirfest, največji, najbolj znan in najbolj priljubljen ulični festival na Hrvaškem?

V desetih festivalskih dneh Špancirfest poživi Varaždin z bogato vsebino in dogajanjem ter ustvari živo vzdušje, v katerem vsaka ulica starega mestnega jedra postane neustavljiva kulisa, vsak korak pa posebna zgodba. Po Špancirfestu je v tistih dneh konec avgusta življenje organizirano, dopusti načrtovani, vse obveznosti preložene. To ni samo manifestacija, je nepozabna izkušnja, ki jo morate doživeti.

V četrt stoletja si je festival pridobil prepoznavnost in zvesto občinstvo, številni koncerti, ulični izvajalci, predstave in delavnice, razstavljavci in gastronomska ponudba pa v Varaždin do konca poletja privabijo več kot 300 tisoč obiskovalcev.

Pa naša izkušnja?

špancirfest-varaždin

Eden od vrhuncev dneva je bil obisk parka kreative, kjer so bile organizirane različne igre in animacije za najmlajše. Res imajo pripravljen en kup igrarij, v katerih sta uživala oba, tako Teo kot Eva. Igrače, mehke kocke, poligoni, izdelovanje izdelkov iz slame, ma ni da ni. Vse skupaj ob otroških igralih, da je zabava popolna. Res komaj, komaj sva ju prepričala, da gremo – pa še to z obljubo, da gremo jest! Ob gradu pa je še Vindilandija, kjer animatorji poskrbijo za zabavo otrok.

Obisk Špancirfesta je bil tudi odlična priložnost za dobro hrano! Na Kapucinskem trgu imajo “Špancir burger festival” in z Janom sma imela resne težave, kaj bova jedla. Meni je kar malo žal, da nisem izbrala Pad Thai burgerja. Radovedna pač… Zraven so tudi napihljivi gradovi, trampolini in ostalo (za doplačilo), pa še ena vodna fontana za užitek otrok. Za občutek, dva burgerja in pomfri so nas prišli 20€.

Dodajam: Ferdinand knedle. Če jih vidiš, probaj! BO-ŽAN-SKO! Moja fotka je sicer od lani, letos nam potem na žalost ni uspelo, ampak pač… ja, moreš probat!

Za konec smo se ustavili še v Roto glam garden-u na dvorišču Sermage palače, ki je meni eden najljubših kotičkov v Varaždinu, ko se kaj dogaja. V noro lepem ambientu smo spili še pijačo pa domov.

Na koncu dneva, ko smo se vračali proti avtu, smo bili vsi prijetno utrujeni, a polni lepih spominov. Špancirfest je res dogodek, ki ponuja nekaj za vsakega člana družine, in prepričana sem, da se bomo tja še vrnili.

Pa še par nasvetov

Mi smo parkirali kar na trgu bana Josipa Jelačića, zraven tržnice. Parkirišče je bilo okoli 17ih še dokaj prazno. Cena na uro je 0,60€. Velika večina festivalskega dogajanja je zastonj, tako da je zmeraj fino spremljat program. Mene je presenetilo, da sta zastonj tako koncert Baby Lasagne kot koncert Tonyja Cetinskega. Ogromno je tudi uličnega dogajanja!

Varaždin je ok za obiskat z vozičkom, če je ta le kolikor toliko stabilen. Večina ulic je namreč tlakovanih. Čez dan se je dalo čisto lepo vozičkat, proti večeru pa se je že naredila gneča.

Aja, pa če vam uspe – počakajte na temo. Trg kralja Tomislava namreč zvečer zaživi v lučkah na stavbah – našima dvema je bilo to prav uau!

špancirfest-varaždin

Če razmišljate o obisku Špancirfesta z majhnimi otroki ali brez, vam toplo priporočam! Pripravite se na veliko smeha, igre in čarobnih trenutkov, ki jih ponuja ta čudovit festival.

Xoxo, A.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja